Schladming architektura

Fotek mám opravdu hodně, neboť po narozeninovém dni do mé výbavy přibyl (s tisícerými díky!) stativ a polarizační filtr. Snažila jsem se zkoumat hlavně domy, protože při slunečném počasí se na odrazech oken nejlépe zkoumá účinek polarizáku, a taky dívat se na ně trochu jinak, ale nakonec stejně skončím s tím, že se na věci dívám a fotím je jako obvykle.








Baví mě různé linie a kontrasty, odrazy a stínohry, minimalismus a kombinace přírodních materiálů s kovy. Někdy mě ale zaujme i horskej kýč.

Komentáře

  1. Ta první fotka mě baví asi nejvíce. Jinak skvělý a doufám, že si dárky pořádně užiješ!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A pro mě má právě ten horský kýč kouzlo. :) Moc pěkné fotky.
    Jinak ty 2 sloupce jsem měla za cíl už dávno, tak jsem pak hledala html kódy a posloužila mi tato stránka: http://blog.doprofilu.cz/tipy-triky/wordpress-rozdeleni-prispevku-na-sloupce.html ... Pak jsem si jen upravila šířky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrát za návod, někdy se mi to bude hodit!

      Vymazat
  3. Moc krásné fotografie! Nejvíce mě oslovila ta zeleně orámovaná okna. Nevím.. mám pro to slabost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě ta poslední má pro mě velké kouzlo. :-) Ale ta s tím skleněným výklenkem... Jaké by bylo milování za šera, deště, v létě právě v tom skleněném výklenku? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak horský kýč fakt moc nemusím, hlavně ten třeva ve Švýcarsku nebo Rakousku, ale poslední fotka má fakt kouzlo :).

    OdpovědětVymazat
  6. A to já jsem zase spíšn a ten horskej kýč než na velké moderno, i když se to těžko přiznává :D A taky není moderní jako moderní. LA Défense asi nějaka chaloupka netrumfne, i když poslední foto je top!

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej, jsem ráda, že jsem narazila na tvůj blog! Hodně zajímavé fotky, líbí se mi tvůj styl záběrů,)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký fokty! Hah, a mě se ten horský kýč zrovna mcoc líbí. :)
    Jinak nevím, jestli to vidím jenom je nebo to je prostě chyba blogspotu, každopádně nejsou ty fotky trošičku neostré? Fak úplně minimálně, ale zdá se mi, že trošku jo-ovšem jen u pár fotek, ne u všech. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné. Tím, že někdy fotím bez brýlí a zapomenu na korekci dioptrií, potom v počítači smutně zjišťuju, že polovina je rozmazaná :D A nebo je zkus otevřít v původní velikosti a mělo by se to ztratit :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji ♡

Populární příspěvky z tohoto blogu

Analog číslo 1