Léto '15

Někdy si večer sotva pamatauju, jaké bylo ten den mé ráno. A tak se i teď vzpomínky na milé a prohřáté dny zdají jako věčnost. Tyhle slunečné dny pro mě mají ale takovou zvláštní cenu, která se mi vtiskne do duše a každý sluneční paprsek, který v zimě protne mlhavou šeď, mi připomene, jak krásné to bylo. Že je pořád pro co být a na co se těšit.

/návštěva Klárky, srpen 2k15/


/Brno 2/

/Karlovy Vary, červenec 2k15/

/Vary, čekání na Mallory a má nejdražší polsko-francouzská návštěva přiletěla z Ruska/

/Brighton, krásné to město, červenec 2k15/

/Kalifornské pobřeží, listopad 2k15, fotila mě Barborka/

Komentáře

  1. Slunce v duši,
    na tvářích pihy,
    tak moc chci tě
    zase v Brně.

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna to tajemná, tvář její líbezná, pouze dvakrát spatřena, dále již neviděna. Její vnitřní hudba zdála se býti dosti zmatená, i přesto ale cosi v této dívce plápolalo. Co to asi znamená? Začátek ledna ponechal ve mně.. jakousi emoci. Ale co ta dívka? Nebrala to pouze jako nešťastnou recesi? Však víš, jsem duch nikoli komický, nýbrž spíše skeptický.I tak ale stále doufám, že procházka Prahou neznamenala pouhé "na viděnou"... a dostanu možnost květinu dosud imaginární opravdu ti věnovat. Pouze vědět potřebuji. Rudou, či červenou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač dívka květiny miluje,
      oddává se smutné obavě,
      že srdce její
      už dávno někde jinde leží.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky! Líbí se mi tvůj blog a začala jsem ho sledovat. Můžeš se mrknout na můj a také se stát pravidelnou čtenářkou. Těším se na další články:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotografie. Navštívila jsem to ale milý blog...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji ♡

Populární příspěvky z tohoto blogu

Schladming architektura

Analog číslo 1