Dotýkám se přírody

procházkuju. 
a tak mě to uklidňuje. praskavý zvuk listů pod nohama, zpěv ptáků a vítr tančící mezi stromy, to všechno nenuceně tlumí ten tiše kvílivý hlas vycházející odněkud ze zapomenutého rohu mysli, který volá po klidu a harmonii.
naordinovala jsem si terapii samotou, ale přesto v prázdném lese nikdy nejsem sama.

nechávám se fascinovat pohybem a vzájemnou interakcí stínů, kontrastů a linií. a chci se dotýkat, opravdicky a ne jako stín, zelený přírody a tebe. dvě malý velký radosti, co mi tu zbyly.


do uší:
 

Komentáře

  1. Krásné fotky!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Poměrně dobrý článek, jen mne trochu mrzí, že je tam, stejně jako v předchozím, dost fotek a málo textu. Na druhou stranu na mě ta s lesem zapůsobila, docela by mne zajímalo, kde je...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je pro mě složité formulovat myšlenky do slov, a tak se raději vyjadřuji fotkami :) Je to v mém oblíbeném lese v místě mého bydliště.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji ♡

Populární příspěvky z tohoto blogu

Schladming architektura

Analog číslo 1